.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصويب بودجه مازندران در مراحل نهايي است

استاندار مازندران از قرار داشتن بودجه مازندران در مراحل نهايي تصويب خبر داد. 

سيد علي‌اكبر طاهايي ظهر امروز در جلسه‌اي كه با حضور مديرعامل و مسئولان كانون پرورش فكري كشور و استان مازندران برگزار شد، با تاكيد بر اينكه اصول ولايت‌مداري بايد در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آموزش داده شود، بيان داشت: نسلي كه مي‌خواهند پاسدار تفكرات امام راحل باشند بايد ولايت فقيه را به درستي بشناسند.
وي با بيان اينكه قبل از انقلاب، كانون پرورش فكري با هدف رژيم گذشته پايه‌ريزي شده بود، بيان داشت: آنچه نتيجه كلام امام راحل است بايد به زبان كودكان در كانون پرورش فكري بازخواني شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه در اين مقطع حساس جامعه، بايد شعارهاي رهبري در هر سال براي كودكان نوجوانان تبيين شود، اظهار داشت: به دليل وسعت نگاه رهبر ضرورت دارد شعارهاي هر ساله رهبر در ذهن و روح مخاطبان كانوني جاري و با زبان كودكانه به آن اهتمام ورزيده شود.
استاندار مازندران درباره اعتباري كه امسال به كانون اختصاص مي‌يابد، گفت: بودجه امسال استان مازندران مراحل نهايي‌اش را مي‌گذراند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه فضاي مناسب براي فعاليت‌هاي كانون پرورش فكري از ضروريات است، خاطرنشان كرد: ظرفيت‌هاي مكاني در استان وجود دارد كه با برنامه‌ريزي از سوي كانون پرورش فكري مي‌توان از اين فضاهاي فرهنگي استفاده شود.
وي وجود 3 هزار مسجد و يك‌هزار تكيه و حسينيه در استان مازندران را ظرفيتي فرهنگي دانست و اظهار داشت: تنها از 200 مركز فرهنگي مسجد و حسينيه استفاده مي‌شود.
نماينده عالي دولت در مازندران موضوع رمان را فعاليتي فرهنگي دانست و يادآور شد: كانون پرورش فكري بايد متناسب با ذائقه مخاطبان خود داستان و كتاب‌هاي رمان را تاليف و منتشر كند.
وي گفت: افرادي با نفوذ فرهنگي كه بتواند متناسب با نياز كودكان و نوجوانان در مباحث ديني وارد شوند كم است.
طاهايي با اعلام اينكه اجراي طرح فرهنگي گل نرگس در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به درستي انجام شد، خاطرنشان كرد: فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري كانون بايد به نوعي باشد تا با الگوگيري از طرح گل نرگس فيلم، كارتون و فعاليت‌هاي هنري حاصل شود.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.